Vem är bäst i Skaraborg tro!?

Hej hej ! Här är jag igen =) Var längesen jag skrev nu.. Känns som att det är en del av fasen man måste gå igenom nu när det är klart att Bois spelar i ettan nästa år. Man klarar inte av att tänka på det för mycket lixom =) Ni som är trogna Boisare förstår nog hoppas jag. Men nu har jag kommit till den fasen då jag accepterat faktumet iallafall. Man måste ju trots allt gå vidare, hehe.. Vi tar nya tag!  

Och vilken fin avlsutning det blir ändå! Dubbelmöte mot Skövde där vi ska visa vart skåpet ska stå!! Hoppas verkligen Boisen är tillräckligt motiverade för att kunna dänga till SIKarna ordentligt bara. Vore ju snöpligt att förlora båda matcherna menar jag. Då kommer ju alla Skövdesupporters tro att SIK har varit bättre hela tiden (det är ju så dom funkar ;P ) 

Tack alla ni som läst min blogg under säsongen, skoj att ni gillat den ! =) Vi får se om det blir någon fortsättning av nåt slag nästa säsong. Men än är denna säsongen inte slut som sagt ;)

Kommentarer
Postat av: Nicke H

Bra blogg, som gör att man tyvärr måste svischa förbi även här...lägg ner så spar jag tid nästa höst ;-) som jag iofs lägger på nån annan hockeysida ;-)

Jag tror INTE att Bois kommer att ha nåt att hämta med den målvakten tyvärr, det är han för dålig/oerfaren för tyvärr...bara min åsikt iofs....

2009-03-02 @ 22:56:29
Postat av: Nicke H

Även jag kan ha fel...:-)

2009-03-09 @ 12:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0