Wikegård skulle ha tagit trappan istället!

Jag var uppe och såg hela matchen mellan Sverige och Kanada inatt och det var längesen jag var så upprörd... eller förbannad är väl rätt ord! Bara att se alla kaxiga kanadensare. Och på sättet dom vann... Om Sverige betett sig som kanadensarna gjorde hade jag skämts. Visst, Sverige fick ganska många powerplay, men domarna trodde tydligen det bara fanns 2-minuters utvisningar i hockey! Jag gillar inte att gnälla på fel domslut, men när det är så här tydligt så går det ju inte blunda för det direkt.

Ni som såg matchen inatt förstår nog vad jag menar med allt =) Jag orkar inte älta det där mer nu.... Vi nitar dit dom nästa år! 

Och Wikegård-stackaren ja... han stod där i hissen på väg upp till Chris och var taggad för att kommentera en riktig hård och jämn fight, då kommer jublet han inte ville höra, 1-0 till Kanada! ridå ner direkt! Och som inte det var nog, inför tredje pratade han om hur viktigt det är att vi klarar det första boxplayet, och så gör han samma visa, ställer sig i hissen, pillar sig lite i naveln, och sen hör han dånet igen, 3-0 och gonatt!! Var bara tvungen att lida med han. Han hade det värre än oss i stugorna inatt. Nästa gång tar han trappan, var så säker ;)

Härligt att Troja åkte på storstryk förresten, sånt gillar vi =) Är dom lagom nertryckta i skorna tills boisen kommer och hälsar på =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0