angående bananskalet

tjaabba ... fick en kommentar från en Huddingesupporter som inte höll med mig riktigt. Han tyckte det var fel att skriva att om man inte har publik så får man inte spela i allsvenskan. Såklart man är värda en plats även om man har dåliga publiksiffror, men det är ju helt klart roligare för hela allsvenskan om så många som möjligt kommer och tittar på matcherna. Och så klart jag vill ha kvar mitt Bois i allsvenskan! Och så klart alla Huddingesupportrar vill ha kvar sitt Huddinge i allsvenskan!  Så jag vet inte om vi kommer så mycket längre i den diskussionen... men hoppas du som skrev förstår hur jag menar. 

Och det där med att Huddinge glider på ett bananskal är ju naturligtvis att dom egentligen skulle spela i division 1 i år men fick en chans till. Synd att det drabbade Bois så myckert som det gjort, men att vi ligger där vi gör just nu får vi ju bara skylla oss själva, så är den bittra sanningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0