Nattsvart Bois - Grattis Huddinge!

Det blev långt ifrån den match vi Boisare ville ha på förhand. Spöklaget Oskarshamn fortsatte att vara just ett spöklag för Bois och nu är degraderingen i praktiken ett faktum. Känns jävligt bittert att vi inte kunde ge dom andra en match in på målsnöret, men tydligen är Bois ett snäpp för klena i allsvenskan. Bois är bra, det ska vi inte glömma bort, förmodligen bättre än Örebro, Tingsryd och co men tyvärr räcker det inte till =/ 

Vet inte vad man ska skriva mer nu? Känns tomt på något sätt... Känns konstigt att vara nere och lira med Skövde igen, men men, det var roligt så länge det varade. Tyvärr har jag inte haft möjlighet att se så många matcher jag velat eftersom jag bor i Jönköping för tillfället, så det grämer mig mest! Att inte få en chans till att få se mitt favoritlag i allsvenskan. 

Att Huddinge vann över Leksand gör ju ännu mer att chansen till kvalspel för Bois är minimal, i praktiken måste Bois vinna minst 4 av 5 matcher under full tid samtidigt som Huddinge får stryk allt! Vad är oddset för det? 


Frågan är ju hur lång tid det tar innan vi är uppe i allsvenskan igen!? Den som lever får se... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0