Två blytunga förluster till :(

Måste väl börja med att be om ursäkt att jag inte skrivit på länge... har varit i skolan i Värnamo i veckan, så hinner inte med detta så ofta då. Men nu blir det nog bättre ett tag framöver... 

Sen sist har Bois både förlorat mot Västerås hemma 2-4 och Växjö borta 2-5. Något som inte stärker självförtronendet hos spelarna ett dyft. Och inte hos oss fans heller =/ men jag ger mig fan inte så lätt, räcker med att Boisen vinner nästa extremt viktiga fight mot Löven så är vi med i matchen igen. Men på något sätt känns matchen mot Björklöven som en måstematch, förlust där så blir det 8:e raka förlusten. Och nu har Borås börjat ta poäng också. 

Om vi kollar lite in i spåkulan och ser var möjligheten finns att ta poäng. Gäller ju att vara realistisk och ta "rätt" poäng mot "rätt" motstånd om ni hajar ;) 

Ok, få se här

Löven (h) 3 poäng
Sundsvall (b) 1 poäng
Troja (h) 3 poäng
Huddinge (h) 3 poäng
Malmö (b) 0 poäng
Bofors (b) 1 poäng
AIK (h) 1 poäng
Mora (b) 0 poäng
Nybro (b) 2 poäng
Almtuna (h) 3 poäng

Så om det går som jag tycker att det ska gå,  (har tippat lite optimistiskt på några, men inte helt orealistiskt tycker jag inte) så tar Bois 17 på de kommande 10 matcherna. Tycker ni det verkar realistiskt ? Jag hoppas iallafall det blir så, för då ligger vi bra till igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0