Tuff match väntar

Är uppe i ottan idag och bloggar. Måste plugga endel och dumt att sova bort tid när man ändå gått upp. Nu till matchen ikväll, jag funderade igår på hur vi ska vända denna jobbiga och tunga trend. Och mitt svar är att låta BHC föra spelet. Och på så vis föra in dom i nån falsk säkerhet, och eftersom Boråsarna inte har världens bästa självförtroende just nu så tror jag inte dom kommer att lyckas med alla passningar och så. Ofta lag med dåligt självförtroende som gör "lätta" misstag. Och DÅ, det är då Johnsson, Ronny, Ekan och Zettergren kommer in i bilden. Då ska gubbarna göra jobbet och kontra in målen =) Det är min plan.. hehe. Nu låter jag som Wikegård, in o käka puck som han skulle sagt =) 

Okej, men då har väl jag gjort mitt jobb, hoppas bara Appelgren läser detta då =) 

Har kollat upp läget på bhc:s hemsida och snappat upp det mest läsvärda. Dom påstår att Bois "alltid har den där lilla medstudsen" det vi har ett gemensamt ord för: Skicklighet. Och så står det också att "Borås bara kan gå åt ett håll i tabellen" Var det Einstein som kom på det? 

Skadeläget i BHC är följande: Mattias Remstam, Niklas Lasu och Mikael Hultqvist är borta från spel. Lenny Dower och Jimmy Lund är förmodligen med mot Bois. 

Tyvärr kan jag inte se matchen live, men hoppas ni som åker ner hejar åt mig också. Ni kommer vara grymt viktiga där nere. 

BOIS BOIS!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0