tårtan =P

.. endel har säkert redan läst om en viss tårta som det oxå fanns en bild på Mariestad Bois Officiella hemsida. Det var jag som var skickade in den =)

För er som inte läste historien på Bois hemsida kan jag dra den snabbt igen. Det var så att jag jobbade på Parker i Falköping under tiden Bois kvalspelade till Allsvenskan, och alla jag pratade hockey med på jobbet trodde aldrig Bois skulle gå upp i Allsvenskan. Därför sa jag att om Bois går upp i allsvenskan skulle jag bjuda alla på avdelningen på tårta. Så när saken var klar var jag tvungen att fixa fram tårtan och då var det ju lika bra att slå på stort tänkte jag. Så jag tog med en bild på boisloggan och gick till ett bageri i Skövde (!), eftersom jag bodde där då. Och resultatet blev ju ganska lyckat =) Och jag lovar, den var lika god som den ser ut ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0