över 2000 i Katrinhallen imorgon!?

Det är imorgon och på fredag mycket avgörs hur Bois framtid kommer spegla sig. Jag säger inte att det är kört om Bois förlorar båda matcherna. Men om vi gör det så blir det ingen rolig fortsättning på säsongen. Tro mig!  För just såna här matcher som Troja och Huddinge hemma måste vi bara vinna om vi ska fortsätta lira i finrummet! Och därför vill jag att alla som läser detta ska tjata en extra gång på polaren som säger att han bara ska gå på Leksandsmatchen eller när det drar ihop sig i slutet på serien. Berätta då att det är nu stödet behövs på läktaren och att det är nu som allt avgörs! Inte mot Leksand, och förmodligen inte i sista matchen!

Själv kan jag tyvärr inte åka upp och kolla imorgon =/, men lovar att åka upp på fredag och heja dubbelt så mycket istället. Skulle verkligen vara där imorgon oxå, men hoppas ni hejar åt mig!
 
Hoppas budskapet gått fram. Över 2000 imorgon då!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0