Oj vad jag får äta upp allt... =(

Jag trodde verkligen stenhårt på boisseger igår, men ack så fel jag hade =/ Känns nästan lite pinsamt nu idag när jag var så säker igår. Men jag får känna mig skamsen och hoppas inte något Nybro-fan har läst här på bloggen.. har dom internet i Smålandsskogarna förresten!? =) Men vad ska man säga mer om matchen!? är väl ingen idé att gräva något mer i det här... bara att sammanfatta med att det var en skitmatch, det kan vi väl slå fast en gång för alla! 

Nu blickar vi framåt och ser i kalendern att Almtuna kommer på besök. Uppsalalaget har blandat och gett denna säsongen, men jag tycker dom har överraskat positivt, eller negativt om man ser till bois chanser att vinna imorgon. Allt är ju beroende på hur man ser det om ni förstår hur jag menar =)
Vet inte vad jag ska tro om morgondagens match, jag är som ni kanske förstår lite kluven efter senaste tidens matcher... men jag går efter hjärtat och säger att Bois vinner detta pga ett härligt stöd från hemmapubliken. 

Och nu vågar man inte titta i tabellen längre för att inse hur viktiga alla matcher är. Kommer bli nervöst imorgon, men på ett sätt är det ju dom matcherna man vill se, där lagen kämpar till sista svettdroppen! Så släpp sargen och kom in i matchen nu Bois så grejar vi det här!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0