Nybro - ni får det inte lätt ikväll

match ikväll igen.. härligt med matcher var och varannan dag nuförtiden =) Och extra härligt idag när Boisen gjorde en sån grym match i söndags. Med första bortasegern bärgad, så kommer Bois med stärkt självförtroende till dagens match som för övrigt är en väldigt viktig match för båda lagen, eftersom båda lagen står på 17 poäng. Tror dock Mariestad kommer äga spelet och kommer fortsätta på inslagen väg ikväll. Kommer inte bli förvånad om bois springer iväg på resultattavlan! Så Nybro - Se upp ikväll, kommer bli fart och fläkt i ladan, vad den nu heter =)

Jag kommer iaf satsa en slant på boisseger ikväll, känns som väl investerade pengar! Om jag får fel får jag väl äta upp den kommentaren, men men, det bjuder jag på iaf! 

2,85 i odds på boisseger på svenskaspel
3,20 på betsson
3,15 på expekt
3,10 på bet24
3,20 på nordicbet

GO BOIS !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0