Första stora testet!

Det är idag Bois måste bevisa att dom hör hemma i allsvenskan.. Jag är inte orolig att vi inte hör hemma i allsvenskan. Det har vi redan bevisat. Men vi måste börja bevisa det i tabellen oxå. Om vi förlorar idag så ligger vi på nedflyttningsplats. Och att jobba sig uppåt i tabellen är inte det lättaste, så jag föreslår att vi vinner idag!

Kommer inte bli någon feststämning idag, kommer bli mer suckande och pustande beroende hur matchen speglar sig. Det jag är mest orolig för är att Huddinge tar ledningen med ett och två mål, då blir det som de senaste matcherna. Och vi har inte råd med ännu en uppförsbacke!

Men kvittar hur mycket jag spekulerar, det är på isen ikväll allt avgörs, så nu ska jag bara vara tyst!!


Hoppas ni kommer och stöttar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0