bloggen - era tankar!?

Jag skrev första inlägget den 11 Oktober, tiden går fort, har snart skrivit här i två månader. Tycker det är skoj att skriva om det lag jag håller på överlägset mest i sportvärlden. Och jag hoppas ni tycker det finns endel läsvärt iaf. Ska försöka förbättra och utveckla sidan, men jag hinner inte heller lägga alltför mycket tid på bloggen. Så hoppas ni har förstående för att jag inte skriver så mycket ibland. 

Men nu undrar jag lite vad ni tycker om bloggen och dess innehåll?? Vad saknar ni? Era åsikter helt enkelt?

Är tacksam för många kreativa svar =) 

o tack för uppmärksamheten, även fast detta inlägget inte innehöll hockey =) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att bloggen är väldigt rolig att läsa framför allt efter matcher :) fortsätt med det fina arbetet

2008-11-24 @ 22:41:27
Postat av: Nicke H

Jag tycker att du kompletterar de andra tre BOISsidorna på ett mycket bra sätt...

1#Boissupport

2#Bois hemsida

3#BoisBloggen

4#Svenska fans

Numera kan man läsa/se om BOIS på väääldigt många ställen på nätet/tidningar/tv/S24..osv osv...UNDERBART!

2008-11-25 @ 22:58:05
Postat av: bobbo viking

Tycker att du gör en skitbra blogg! Fortsätt som du har gjort hittills och krydda gärna med lite mer återblickar som du gjorde för ett tag sen.

2008-11-26 @ 18:50:30
Postat av: KHbois

Jag gillar din blogg skarpt! Skriver om högt och lågt på ett bra sätt och jag vet att fler än jag gillar din blogg!

2008-11-26 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0