arkiverat klart för denna gången ;)

Tjabba.. hoppas ni gillar arkivbilderna. Ska försöka komma ihåg att lägga in lite sånt emellenåt. När det är paus i allsvenskan som nu tex. Har väldigt mycket som jag kan lägga upp men detta ska ju inte bli någon historielektion heller =) Är ju inte riktigt det som är meningen med bloggen, men ibland så....

Så har man gått o blivit krasslig nu... fast passar ju bra i hockeyuppehållet, kan jag sitta här och häcka istället för att åka till Katrinhallen och bli ännu mer förkyld, även om Bois spel brukar värma ganska bra faktiskt =) 

Men hoppas ni mår bättre.. ska lägga mig i soffan och softa lite, som jag för övrigt somnade gott i inatt =) Jag hade planerat en natt framför tv:n och valvakorna på alla kanaler. Det började bra, var väldigt pigg fram till 01.00, men sen var jag inte så kaxig längre, jag helt enkelt slocknade totalt och vaknade 03:15 och upptäckte att saken var i princip klar, jag slog över till CNN och där pratade dom om vilken stor seger detta var för Obama. Så det var den valvakan =) Men jag överskattar alltid mig själv när jag ska kolla på nattliga event, det slår aldrig fel. =)


Ha de bäst  !

Kommentarer
Postat av: bobbo viking

Underbara minnen med lite tillbakablickar. Lägg upp allt du har, för det är skitskoj att se och läsa.



Bra blogg för övrigt!

2008-11-05 @ 17:07:07
Postat av: Rikard

Tack! Jo.. jag kommer lägga upp lite emellanåt.. har massa så kan inte lägga upp allt direkt. Men jag lovar att lägga upp mer ;)

2008-11-05 @ 17:17:14
URL: http://mbois.blogg.se/
Postat av: bobbo viking

Låter bra! Väntar med spänning.

2008-11-05 @ 18:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0