två matcher kvar på 2008

Björklöven borta och Mora hemma. Det är dom återstående matcherna på schemat för Bois innan vi kan summera 2008. Ett år som kommer gå till historien, hur det än går i de avslutande matcherna. Året då Mariestad Bois lyckades med bedriften att gå till Sveriges näst bästa liga! Även om det är mycket motgångar just nu ska vi komma ihåg att bedriften att ta sig till allsvenskan är riktigt riktigt stor! Att vi nu kräver att laget ska klara sig kvar är ju en bieffekt av framgångarna från förra säsongen. 

Och även fast vi ligger sex poäng efter Huddinge i botten av tabellen så är detta långt ifrån över. Och jag erkänner att jag var lite bitter förra gången jag skrev här, hade nog bara lite för höga förväntningar innan den matchen. Det jag försöker säga är att jag har inte gett upp detta än. Bois SKA bara vara kvar i Allsvenskan, så är det bara!! 

snart julafton nu oxå, då måste man ju vara snäll =) 

tack o hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0