tredje perioden

Nån som har något tips på något gott jag kan överraska tjejen med ikväll förresten? Helst inte julmat då =) 

tredje är igång... inte hänt nåt av intresse än 

3-1 !!!!  =) ROBERT MEDIN... det var på tiden... skönt att målet kom tidigt i tredje! (44.44) Blev helt tyst på Lövens radiokommentator nu... GO BOIS! 

Utv. Abuse på Bois 2 min (44.44) Ingen aning om varför men ...  

Växjö - Huddinge 7-0 (!) Skönt att stockholmarna åker dit ordentligt! Och målskillnaden kan ju vara avgörande mellan Bois och Huddinge i slutet av serien! 

Jätteräddningar av Björklövens målis... och PP för Bois nu oxå! (47.47)

JAAAA !!! 3-2 ... Det har hängt i luften länge nu ! Markus Persson trycker in pucken! =) Gött !! Nu fortsätter vi bara mala sönder dom! (49.46)

3-3 !!!!!!!!! Faaaaan vad starkt...!!! Så underbart! Nu tar vi alla tre poängen gubbar !! (51.17)

pust... utvisning på Bois nu... 2 min holding på Danielsson

Daniel Johansson gjorde 3-3 btw ... assist av kung Johnsson! 

Ribbskott av Löven i PP .... ofarligt! =) 

Slagsmål vid Boisburen... är känslor i Umeå nu.. =) Jag tippar att Ronny gör 4-3 ;)

dubbelutvisning.. Bois fulltagliga nu! (54.15)

Ronny fick läget, men pucken i plocken! =/ 

4 min kvar! 

tekning i bois zon nu ... 3.40 kvar

2 min kvar ... utvisning på en lövenspelare !!! =) Kom igen nu!! Timeout Bois! 

Kontring av Björklöven och räddning av Åke... riktigt nära! 

19.16 ... tekning i anfallszon

19.53 ... tek i mittzon 

Tredje slut.. minst en poäng är hemma! Grym kämpainsats i tredje ! Nu tar vi bonuspoängen =) 

Kommentarer
Postat av: Nicke H

Tips till tjejjen är ju hockeybiljett till Boismatch!

;-)

2008-12-26 @ 17:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0