Seger mot BHC! Viljan avgjorde...

Det blev vinst och tre enormt viktiga poäng till Bois i bottenstriden! Matchen är inte så mycket att skriva hem om, var väldigt mycket ställningskrig, där Bois verkligen vägrade förlora, därför blev det tre poäng mot BHC som inte var lika pigga i benen som Bois denna kväll. Matchens första mål kom redan efter 26 sekunder genom Zettergren, som även gjorde 2-0 i första perioden, efter detta hände inte så mycket, som sagt väldigt mycket ställningskrig.

Jag kände på mig att Bois aldrig skulle släppa greppet dom skapade i första, man såg verkligen på alla i laget att det var inget som kunde stoppa dom denna kväll. Och det är just såhär jag vill se Bois i framtiden! Jag bryr mig faktiskt inte om att dom vinner på ett "fult" sätt, det är ju trots allt poängen som räknas!

Borashc.se har inte lagt in någon matchrapport på deras sida än förresten, bara bilder från matchen, blir man förvånad!? =)

Imorgon är det Västerås på bortais.. Ingen lätt julnöt att knäcka! Men tror Bois kan skrämma VIK lite iaf.

GO Bois!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0