kommentarer från "experterna"

Har snappat upp lite från TV4 sportens blogg och Daniel Kristiansson som har skrivit om hans besök i Katrinhallen igår.

"Igår var det Mariestad.
Underbart trevligt och spännande match med blandad kvalité."


"Det märktes att vi ar på landet oxå. Många ville spana in studion nere bakom ena sarghörnet, flera fotade. Tror tom att en blixt nådde mig o Boorken. Mest ämnad för experten tror jag."

avd fördomar

"Christoffer Ekholms tackling nära sargen på Oliver Ekman Larsson va inte vacker, Sådant vill jag se tre matchers avstängning på."

avd Granaths bentackling var jävligt ful den oxå!

"Hej så länge.
Återkommer med mer hockey för att det var riktigt roligt i Mariestad igår."


avd hallå, vakna, du har kommit till en hockeymetropol!

"Bästa ståplatserna upptagna redan 1.5 förenedsläp.
Jag o Boorken satt otroligt nära och Marika fanns mellan båsen, nära nära allt och alla."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0