busen Christer Andersson =)

Var längesen jag la upp statistik här.. är ju alltid skoj =) 

Först ut är utvisningsminuter i Bois

1. Christer Andersson 96 min 
2. Karl Helmersson 66 min 
3. Joakim Nettelbladt 51 min
4. Ronny Johansson 36 min 

Notis: Zettergren är bland dom som är minst i utvisningsbåset, endast 8 min på 29 matcher

Målprocent i Bois

1. Christoffer Ekholm 15 %
2. Mikael Zettergren 13 %
3. Fredrik Johnsson 12 %

Notis: Finns många i laget som måste förbättra sin procent, en är Ronny som endast har 6 % i målprocent. Ekan är alltså dubbelt så effektiv jämfört med Ronny. 

Powerplaymål 

1. Mikael Zettergren 6 mål
2. Fredrik Johnsson, Christoffer Ekholm 4 mål
4. Viktor Torstensson 2 mål 

Notis: Zettergren ligger på en delad 9:nde plats i serien på sex gjorda mål i PP


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0